Wat we jou bieden

In lijn met onze visie werken we met trajecten op maat. Een traject kan bestaan uit een eenmalige ontmoeting, of uit een langere reeks van samenwerkingssessies, afhankelijk van je noden en gewenst eindresultaat.

  • Contacteer me. We plannen een eerste telefoongesprek, waarin ik inzicht krijg in wie je bent, en wat je ongeveer nodig hebt.
  • We ontmoeten elkaar voor een intakegesprek, bij voorkeur op de locatie waar je m’n advies en/of hulp wil. We bespreken gedetailleerd wat je noden en wensen zijn, en welk budget daar tegenover staat.
  • Op basis van het intakegesprek maak ik een duidelijk plan van aanpak en offerte (met projectprijs), uiteraard op maat van jouw noden en situatie, gericht op het realiseren van het vooraf bepaalde eindresultaat.
  • Eens je akkoord bent met het plan van aanpak en de offerte, gaan we aan de slag volgens het overeengekomen plan.
  • Enkele weken na de afronding van het traject contacteer ik je nog even kort om te checken hoe je het resultaat ervaart.

Wat aan bod kan komen tijdens een traject met Organised. en wat een samenwerking jou kan brengen:

  • Voor (en samen met) je team of organisatie een visie uitwerken rond waar documenten en informatie leven en hoe ze beschikbaar worden gemaakt voor de juiste personen. Of je huidige visie en processen rond document en information management doorlichten en verbeteringen aanbrengen. Zodat je een helder beeld hebt van hoe je wil omgaan met documenten en informatie.
  • De implementatie van een visie en processen rond document en information management. Omdat vastleggen van hoe je het wil nog niet verzekert dat het in de praktijk meteen ook zo loopt. We voeren de nodige praktische aanpassingen uit en informeren/trainen je medewerkers over/in het uitvoeren van je visie. Zo weet iedereen wat er van hen verwacht wordt.
  • De implementatie van een (cloud)-platform (bijv. Microsoft 365) faciliteren door te ondersteunen bij de migratie van de documenten en informatie van het oude naar het nieuwe platform. Of de doorlichting van je bestaande platformen. Om te vermijden dat een digitale rommelkasten in stand gehouden worden, ter frustratie van iedereen die er iets in probeert terug te vinden. Een doordachte doorlichting en opruiming van jullie digitale bestanden en informatie verzekert dat je weet wat je hebt, waardoor je er maximaal meerwaarde uit kan halen.
  • De reorganisatie van teams en mensen binnen je organisatie laten weerspiegelen in de organisatie van hun documenten en informatie in de digitale werkomgeving(en). Zo hebben de juiste mensen toegang tot de gewenste bestanden en informatie.
  • Workshop(s) en opleidingen voor de medewerkers om hen te leren hoe ze overzicht en structuur kunnen realiseren in hun eigen digitale werkomgeving (vb. Teams, Outlook, OneNote, SharePoint, etc.). De skills van je mensen uitbreiden om een vlotte en doordachte omgang met documenten en informatie te realiseren, net als productieve samenwerking.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts dat: voorbeelden. Als je een wens of nood hebt die nog niet beschreven staat, aarzel zeker niet om die kenbaar te maken. Ik onderzoek graag met jou wat er mogelijk is.